Sänghimmel!

jag sitter och funderar på hur vi kan fixa i sovrummet. det är ju stort och ja vill fylla ut det lite! en sak som jag vill ha är en sänghimmel! har velat ha det länge nu och nu vill jag verkligen få det gjort :)
men frågan är hur man gör när man har snetak!?! någon som har en bra idé? så här ser sovrummet ut.


så kanske att man hade kunnat fylla ut det med en sänghimmel :)



sänghimmel,sovrum,ikea

sänghimmel,säng,kuddar,färg

lite olika sätt att fästa en sänghimmel. kan köpa gardinstänger och fästa i taket. frågan r om det går med snetak. eller så skruvar man fast krokar och hänger upp tyget i taket! hmm ja vet inte riktigt. önskar att ja hade lite bra fantasi där! så kom jättegärna med tips!

måste även köpa sängbord!
kanske några av dessa?

HEMNES Avlastningsbord vit Bredd: 46 cm Djup: 35 cm Höjd: 70 cm  HEMNES Avlastningsbord svartbrun Bredd: 46 cm Djup: 35 cm Höjd: 70 cm
svart el vitt?!

HEMNES Avlastningsbord vit Bredd: 39 cm Djup: 39 cm Höjd: 75 cm      HEMNES Avlastningsbord vit Diameter: 45 cm Höjd: 75 cm

Hmm ja det finns såå mycket att välja på! men vill fixa något i huset i helgen! hade ju tänkt mig min garderob. men kanske sovrummet istället? är så sugen på det nu. kanske en tripp till ikea med älsklingen i morgon! :) eller ikväll. haha nä får nog bli i morgon i så fall! jag har så mycket ideér i huvudet men det är svårt att göra dem verkliga! tänk om ja kunde vinna på lotto så ja kunde köpa precis vad ja vill ha!!!

nä nu får ja sätta igång! ska även ut till älskade morfar idag. var ett tag sen ja var där ute nu så det ska bli trevligt!

som sagt kom gärna med tips och ideér!! )
Goodbye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0