:)

nä det blev ingen tränig. jätteförvånade ni blev där va?!? och vad gjorde ja istället? joo åt glass! så det va ju jättenyttigt! men det va verkligen ingen som ville träna idag. så ja tappade motivationen tillslut! men får ta igen det en annan dag!

Idag fick ja besked som gjode mig väldigt lycklig!:)
Har även skypat med josse idag! det gjode mig också lycklig!! :)

jag har köpt en hårddisk idag. så hoppas att ja lyckades med den!: )

jag är väldigt trött på min blogg. ja hade gärna velat ha lite bilder och sådant men ja vet inte hur man gör. har försökt fixa ny design men ja fattar inget! så om någon av er få som läser detta kan eller känner någon som kan får ni gärna säga till! hade varit kul med lite förändning! )

nu ska ja se vidare på grey´s anatomy!:)

Goodbye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0