daaamp!

så irriterad ja är just nu! för att inte skrika på robin så skriver ja här istället! när robin kom hem från jobb så skulle han sätta ihop hemmabiosystemet som vi köpte för några dagar sen... vill ha upp det till i morgon då några från jobbet kommer hit! sen ska vi ut och bowla!: ) i alla fall så efter timmar med detta skitet och ja blir mer och mer irriterad så välter han min fina ljusglaslykta så den går sönder!!! min humör sprack där! ja mår inte så bra, är redan trött och hungrig och trött på det installerandet nu! hade varit lite lättare att låta någon som kan sådant göra det!! ja jag vet ja är en jäkla PMS-kärring just nu! och ja älskar robin så otroligt mycket men för att inte starta ett bråk nu så skriver ja av mig istället! så att alla ni kan få läsa det!! haha!! klockan är över sju på kvällen och vi har inte ens kunnat bestämma vad vi ska äta! så nu tar ja saken i egna händer och gör något enkelt!! ja ett jättetråkigt inlägg för er att läsa men va tvungen att få ut min irritation!!   så och nu va det gjort!

längtar i alla fal till i morgon så ska ja träffa emelie och malin om hon kan slita sig från tentaplugg! :) sen är det då ju fest med jobbet! )
så det blir nog en bra dag!

Idag har benson varit här!! jag satt i pyamas fortfarande när hon kom och det gör ja än! :) nice! vi fikade lite lussebullar och glögg! :) alltid trevligt att få träffa dig vännen!! :)

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0