work,work...work!

ja det är jobb hela helgen! segt. börjar halv tre idag. har precis ätit en väldigt god frukost: ) bullar med grönsaker och ananas! igår hade vi det riktigt lugnt. jag gick upp och la mig vid 11 tiden. så trött. lite piggare idag men fortfarande seg. stel i nacken och seg i huvudet! men men det blir väll bra snart. kanske på måndag då ja är ledig. fasar för min delade tur i morgon!

nu är Robin och Josip och slänger skräp på tippen, sen skulle dom nog hämta duschkabinen och montera upp den! får se hur mycket dom hinner. josip har visat mig hur man lägger in musik och så nu på mobilen så ja fixar lite med den: )) pallar inte skriva mer nu!

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0