jag vill... jag vill... jag vill... !!!!

jag vill ut och resa!!!! så sjukt sugen!! skulle kunna resa veckan innan eller efter studenten ))) har hittat billiga resor då också så det hade varit bra!: )



jag menar.. hallå?!!?! vem vill inte hit igen! jaaaag!: )

jaja vi får väll se hur det blir med den saken. men ja får ju faktiskt tillbaka mycket på deklarationen: ))

måste fixa mitt pass till London såg ja. haha.. ja åker den 27 och det går ut den 28:e.. så kommer inte hem i så fall! då det ska ja försöka fixa i morgon!: )

har nu varit och tränat cirkelfys med malin, emma och emelie! ) har även fikat med emma och emelie idag!
när ja kom hem fårn träningen hade bästaste Robin gjort kyckling, klyftpotatis, sås och sallad: )Mums!
nu ser ja på anna anka sen andra avenyn! i morgon blir det jobb på doppingen med Emma )

Goodbye!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0