Free!!!

Äntligen ledig! så nice! har jobbat 6 dagar denna veckan så det ska bli riktigt skönt att ha två dagar ledigt!! sen jobbar ja bara två sen är det LONDON!! :D
va hos josse i lördags! ja festade inte så mycket eftersom ja hade delad tur dagen efter. men det va roligt ändå! :)
jag har faktiskt varit lite piggare dom senaste dagarna! har varit trött och nere i veckor nu!! så det är skönt att kunna va lite pigg igen! fick energi av min jobbkompis som håller på med sådant. så sa hon att det syntes att ja inte hade någon, så hon överförde det till mig på något sätt sa hon: ) vet inte om det är därför, eller kanske för att det börjar bli varmt, eller att ja snart får träffa mina vänner i London, eller kanske bara en härlig blandning av allt bra! :) så nu hoppas ja att det håller i sig.

ska kanske ta och äta lite frukost nu, om vi nu har någon hemma!sen får vi se vad som händer under dagen!!

Goodbye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0