underbara vår!!

Jag älskar våren!! idag har det varit jättehärligt väder! började med att ta en promenad på stranden med mamma, syrran och snobben! :D tillslut blev det så varmt så man fick ta av jackan! och då hade ja ändå bara en vårjacka på mig! :D

därefter stack vi till stan och åt på kinarestaurang! Mycket gott! :) sedan köpte vi blommor på torget! vi hittade 20 st röda rosor för 20 kr! va några dagar gamla men det fixade vi till! vi köpte guldglitterspray och sprayade på. dom blev superfina! så nu ska Robin få en stor fin bukett rosor! :D får vara från mig och Denise! : )

nu är det jobb i tre dagar! jag längtar till deklarationspapperna kommer. är nervös på om ja ska få tillbaka eller behöva betala tillbaka. men ja hoppas att ja får; ) fick ju 8000 :- förra året så va ganska nöjd då!:)

imorgon har denise sagt att hon ska bada i havet. vi får väl se )) haha!!

Goosbye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0