torsdag!

nu har denise precis varit här och ätit lite mat! trevigt!robin hade gjort god mat! så duktig!!

nu har ja blivit erbjuden att jobba 100 % tre veckor i maj månad på trygghetssidan! eller 75 % och hoppa runt lite på avdelningarna för olika semestrar och så. hon jag går för ska komma tillbaka i maj så därför kan ja inte fortsätta på det jag går på nu. men det hade ju varit bra med 100 % i några veckor. bra extra pengar. så det blir nog det! : D

sen har ja planer på att åka till London sista helgen i maj! woohoo!! hade varit så roligt. så ja kollar biljetter lite nu. Malin är snäll och hjälper mig!! är säkert jättefin i London den tiden så det hade varit så skoj!! och då behöver ja ju inte ta ut några semesterdagar så det är bra!

haha när ja körde hem igår så tyckte ja att jag såg klabbe från idol juryn. han gick in i huset mittemot oss.. är nästan helt säker på att det va han. annars va det väldigt likt! han har ju tydligen släkningar här nere så det kan kanske stämma. Haha..

Nu har ja bara 4 dagar kvar att jobba av mina sex på rad. skönt. snart är det avklarat! Nu ska ja se om där är något att se på tv innan ja ska sova!

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0