Tisdag!

Har varit ledig i dag också. skönt. nu väntar mina sex dagar i rad. men det kommer nog att gå snabbt. har fyra dagar så jag har kvällarna lediga i alla fall: ))
började morgonen med skivstång pass halv nio. så skönt att ha tränat klart halv tio på morgonen!; )) men nu börjar träningsvärken komma smygandes!! men det är ju faktiskt en skön känsla! då vet man att man har varit duktig. i morgon blir det cirkelfys så då bygger ja väl på träningsvärken!
har haft en lugn och skön dag annars... fixat lite med bilder. beställt hem några så att ja kan göra klart min fotovägg: )

Nu har vi ätit potatisgratäng med pannbiffar. supergott! :D fast ja snålade lite för mycket med grädden så den blev lite torr :P har precis snackat med malin på skype! trevligt :D

har tittat biljetter till London. har hittat jättebilliga nu så jag ska kolla med jobbet om det är möjligt att vara ledig lite då :D så kan ja hälsa på malin och Karro!!! :D det är nog jättefint där när ja hade tänkt att åka så det hade varit kul!!





True love never ends <3



åhh vill tillbaka till Grekland. så sjukt fint!!

Goodbye!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0