stress..

nu har ja jobbat klart mina 6 dagar;: )) skönt. så idag är jag ledig! men jag har ändå en massa att göra!har ju fest för robin på lördag, han fyller på söndag! så eftersom jag är ledig idag och i morgon bara så måste jag göra mycket nu! vaknade vid 9 och åt frukost.. sen snackade ja lite med emelie och malin!: D ska nog boka min biljett till London i morgon!: )) härligt!!!!

sen har jag gjort klart fotoväggen!! bild kommer senare! jag har tvättat två maskiner med tvätt..röjt bland en massa papper och sådant! och fixat med musik till lördag! har fått bra hjälp av Emmy! om ni har några ni kommer på så skriv gärna.. känner att ja inte har tid till det riktigt! nu har ja en liten paus så tänkte att ja skulle uppdatera här lite!

Robin har varit jätteduktig och kaklat om i köket nu!! så det känns mycket fräschare i köket nu! gkorde mycket att man tog ner det gamla(FULA) kaklet och satte lite ljusare! blev grått kakel, så inte jätteljust men mycket bättre än det förra. bild på det kommer även sen!
så nu ska ja städa undan lite i köket. för där är inte så fint efter allt damm som blir när man renoverar! ska även till väla idag och hitta present till Robin! och kanske något att ha på sig på lördag. för ja har ju absolut inget! haha.. joo kanske egentligen! men alltid kul med nytt! sen ska vi åka inom city gross och handla snacks och allt sådant!

jag läste förresten att det ska bli sol och 8 grader varmt på torsdag och fredag!! : D ja jobbar i och för sig men ändå!! hoppas det stämmer! underbart med vårväder!!

ska lägga upp mina gardiner också förresten! har ca 12 st att lägga upp innan lördag. så vi får se om ja hinner men det hoppas ja för nu bara hänger dom i marken! haha..nu ska ja fortsätta att vara lite duktig!

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0