onsdag!

idag är jag gladare. haha va inte alls glad i gårkväll..men lite sömn gjorde susen!
idag har jag varit ledig men har varit på möte på jobbet! schemamöte. åhh kommer jobba typ 6 helger i rad nu.. suck! sen ledig 1 helg.. skitkul!!!men den helgen ja är ledig är i alla fall när månsson fyller år! gött. så malin ja hoppas på fest då!! :D
efter mötet åkte ja hem till mamma en stund och åt halväckliga pannkakor! eller en för det va inte så gott. haha förlåt denise! sen stack ja och Malin till cirkelfysen! va jobbigt idag! fast det är det alltid..haha..

vi ska måla köket nu så vi har saker i hela käket för tillfället.. jobbigt. så malin bjöd mig och Robin på donken efter träningen! Tusen tack! kändes inte jättenyttigt men va faan! lite svårt att laga mat i denna röran. så jag och robin har tejpat klart att nu ikväll så kan jag börja måla i morgon eftermiddag!
i morgon förmiddag ska ja,malin och Emma fika. sen åker Emma i tre veckor.. suck. en till att sakna! det är så tomt utan mina vänner! är så glad att några är kvar och gör mig lycklig! dessutom blir man så glad när man får prata med någon av dom som är iväg!!

nu väntar ja på att andra avenyn ska börja då det har haft uppehåll under os!
Goodbye!!


Kommentarer
Jasmine

Va du är duktig gumman som tränar och står i, tänk om man bara hade orken till det!

Åh ska du jobba så många helger i rad? Hur orkar du egentligen..man får väl tänka på pengarna?! Jag börjar praktisera på karlslund på tisdag! Det kan bli intressant! Ha det bra gumman! kram

2010-03-03 @ 20:56:32
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
jessica

ja tyvärr. ja orkar inte men måste tyvärr.. ska du jobba något i sommar?blir säkert jättebra på karlslund. ja tycker att du kan vara på viktoriagården i sommar: D hade varit roligt! Kram

2010-03-03 @ 20:58:12
URL: http://jessicaornhag.blogg.se/
Jasmine

Jo, man måste ju överleva!

Nej, i sommar blir det inget jobb för mig, hade tänkt att endast läsa teoretiska kurser i sommar för att kunna vara med alva HELA sommaren :)Men ska försöka göra bra ifrån mig på karlslund så kanske jag kan få lite timmar iallafall.

Ja, hade varit skitkul att jobba med dig, det va ju ganska så kul den sommaren! :)Vilken avdelning är du på nu? Kram

2010-03-03 @ 21:18:47
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
jessica

ja det förstår jag!!! hon är såå himla söt! du har så fina bilder på din blogg. tycker om att läsa den jättefin!! nu är jag på sjöstigen,kommer nog vara där i sommar också! trivs bra där! haha ja det va skoj!! hoppas vi ses snart! Kram!!

2010-03-03 @ 22:19:38
URL: http://jessicaornhag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0