onsdag!!

herregud vad trött ja va igår. haha.. somnade kl 8 i robins knä framför tv:n..; ) så sa ja att han skulle väcka mig vid 9 tiden om ja somnade.. så vaknar man av att han väcker mig vid 11.. så hade han fösökt att väcka mig men det hade inte gått.. gick raka vägen upp till sängen och somnade direkt. vaknade till när Robins skulle till jobbet och va rädd för att ja inte skulle kunna somna om när ja hade sovit så länge.. men det gick alldeldes utmärkt! ))så jag sov till halv nio! underbart!!

när ja vaknat till liv så snackade ja med emelie på skype! längtar till hon kommer hem! ; ) sen började ja att baka bullar så kom denise och malin och hjälpte till!; D så några bullar har slinkit ner. usch.. men såååå gott: ))) ska nog ta en till nu snart bara för det! : ) va och tränade cirkelfys idag. shit vad det va jobbigt idag!!kanske va alla bullarna som gjorde det! tänkte att ja skulle träna imorgon också men där är ju inga pass nu när det är påsk. så får kanske bli gymmet istället!!; ))
nu har vi ätit god lax, potatis, sås och underbara bönor!!ni bara måste testa dom!!



krydda med mycket citonpeppar och vitlökspeppar och stek dom!: D vill ni ha lite onyttigt så stek i lite smör!
mycket bättre än godis!: )

goodbye!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0