regn, regn och ännu mera regn!

det är underbart skönt med semester men det hade varit skönt att få lite sol nu också!! hoppas att det blir bättre nu snart!!

Igår fick ja med mig älsklingen ut och jogga en runda! som vanligt fick ja ont efter 800 meter. tänk vad härligt det hade varit att kunna springa utan att få ont. kändes verkligen som att vaderna skulle sprängas i bitar! men det gjorde dom inte. så idag asade ja mig ner till cirkelfysen och körde ett pass! så nu va det gjort. och kalorierna är insamlade igen för nu har ja ätit godis. haha.. onödigt men gott!!

har även klippt mig idag. blev väldigt kort. inte så kort hade ja tänkt mig men men det växer ju ut fort!! skönt att vara av med det som va så slitet!!
fikade även med malin & Benson idag. imorgon blir det väla med benson, malin och emelie! måste hitta något att ha på mig på fredag. och en present till lillebror! alla andra är klara så det är skönt! nu visar robin olika skjortor som han kan ha med sin nya kavaj: ) får se om ja köper en ny till honom i morgon på väla! kan han förtjäna att få! :)
Nu ska ja slappa lite.. har att göra hela dagen i morgon. ska hjälpa till och baka två tårtor till fredag också! skojigt!: )

Goodbye!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0