irriterande!!!!

åhhhhhhh här har ja hållit på att lägga in bilder heeeeela dagen för att framkalla.. det va erbjudande nu att det va gratis bilder och att det bara va frakt och avgift som tillkom. som brukar vara väldigt billig för ja brukar beställa där. men eftersom bilderna va gratis så tänkte ja att då framkallar ja verkligen alla bilder ja vill ha!!! så hade lyckats lägga in ca 800 bilder! ni anar nog redan att något gick snett! joo då dom kom in och allt.. bara det att när man ska betala så tillkommer det en avgift på ca 700 :-!! och så säger dom att bilderna är gratis!! In my fucking asssss!!!! Sorry! men ja är så sur nu!!! kan ju inte ta ut det på någon annan än robin så han får stå ut med mitt dåliga humör nu!! så ja avlastar honom genom att skriva av mig!!! har suttit från kl 10 till 22 och hållt på.. och när ja har varit borta så har ja sett till att dom laddats upp under tiden!! skit också!!!och neej ja tänkter absolut inte betala dom pengarna heller!!

okeej ja har gjort lite annat i dag också! tvättat!: ) va på colorama med malin! mycket fina tapeter! vill hitta en till min garderob som  ja vill få ordning på nu! vill ha en riktigt tjej walkin-closet(eller hur nu det stavas)!! nu ligger det en meter hög med kläder på golvet! så får väll börja med att ta tag i det!
har även fikat med malin *2, josse och julia. Lilla josse blir 20 idag! så stort grattis till dig gumman!!
sen träffade ja Emma. därefter ner till friskis med Benson och tränade skivstång, skippade konditionsdelen så ja får så ont i vaderna.. och det va ganska skönt att smita iväg! :) hihi!
har även hoppat på studsmattan för första gången i dag!!: ) skojjjigt! man känner sig dock väldigt dum när man står där och hoppar själv och grannen ser en komma stutsande över häcken hela tiden! hihi..!!

har inte uppdaterat på ett tag så vi får väll ta en snabbis över helgen!! i fredags va det student! jätteroligt att se studenterna! lillebror tog ju!: ) så vi hade det roligt. va hos olivia också och inom sanna!: ) ja jag ade jättekul tills att vi skulle till stan. då låg ja i stadsparken ett bra tag.. hmm. ingen hemlighet längre att ja va väldigt full. dom få som läser här har säkert redan hört! minns inte så mycket av kvällen sen mamma och pappa bad mig att inte gå ut!! sen efter det låg ja och spydde i 20 timmar! en gång i halvtimmen!! mycket trevligt! kl 9 på kvällen efter va sista gången! fyyyy faaaaan vilken dag det va! va kanske utanför toan MAX 3 timmar på hela dagen! jag är sååå glad och tacksam för att den dagen är över. även om det va en av dom längsta i mitt liv! på söndagen mådde ja lite bättre. då kom kusinerna susanne och cecilia med moster Bette på fika! Nice! sen åt vi rester hos mamma och pappa!


(en av alla bilder som skulle beställas!)

så det va vad ja hunnit med i helgen! på min semester hittills känns det inte riktigt som att ja fått gjort så mycket! men på torsdag ska ja få träffa felle igen! riktigt kul ska det bli!!! nä nu ska Robin få fortsätta märka av mitt dåliga humör!! för er som läst igenom denna tråkigt långa text! BRA JOBBAT!!

Goodbye!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0