!

då har man varit dålig igen på att uppdatera! men ja känner faktiskt inte för att sitta vid datan när det är fint väder! och denna veckan har det varit underbart! ) nu har ja börjat jobba igen! hade varit skönt att ha längre semester men men! på torsdag kväll jobbar ja med emelie! nice! så det ska bli kul. och på fredag jobbar vi också!
jag ska försöka skriva lite om vad som har hänt i dagarna! i fredags va det midsomar ju! hade fest här hemma med ca 23 pers! hade lekar o sånger så det va riktigt trevligt! igår va det superfint väder så ja låg o solade hela dagern på studsmattan och läste bok. va jättetrött så det va skönt att bara vila lite. sen åkte ja och älsklingen ut till morfar där denise va! tog årets första dopp! va faktiskt skönt. iskallt precis i början men man vänjer sig snart! så vi va i ett bra tag!

i måndags va vi på slappemåndag. va inte så mycket folk där. ja och malin va på uteserveringen innan och åt mo drack lite! det va riktigt trevligt! va på uteserveringen i söndags också, då men robin, lenny, Emma, kotten o Josip! det va också trevligt. jag har sommarmyst mycket dom senaste dagarna! idag är det ganska mulet väder. ska ut o a en promenad med benson i eftermiddag.
ikväll kommer emelie hem från grekland så ska kanske träffa henne en stund på någon grillkväll!

nä nu vet ja inte vad ja ska skriva mer! ska snart lägga mig i läsa min bok. kanske läsa ut den idag!: )

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0