Snö!!

shit vad det snöar... man är ju inte direkt van vid att det kommer så mycket snö här nere i skåne! får nog hålla mig inne idag. förutom när ja ska ner till friskis. haha.. tycker synd om min älskling som är ute i detta väder!!!ja är i alla fall ledig idag så jag får se vad ja ska hitta på. ska nog röja lite i vårt lilla rum, som är vårt förråd numera. haha. har ju många lådor att packa upp när man tänker efter. undrar egentligen vad vi har som fyller ett helt rum? kan bli kanske roligt att se. säkert en massa skit. fattar inte hur vi fick plats i lägenheten!!

tycker att syrran kan komma hit med snobben nu så att jag kan fota lite med systemkameran i snön: )
nu ska ja slappa en timme till innan ja ska sätta igång och vara lite duktig!

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0