sista dagen!!

då va det lördag igen och sista dagen i sälen. vi ska åka hem ikväll efter melodifestivalen så vi kör under natten. kan vara ganska skönt så tar det förhoppningsvis inte 14 !!! timmar hem! nu sitter ja,olivia och svärmor i stugan. ja va och åkte två åk i backen men det gjorde sååå ont i vaderna så ja fick ta bussen hem igen! Olivia lyckades skada sig igår. hoppade över ett liiite för stort gupp! haha..så hon vilar idag!

Kajsa och Markus kom upp igår kväll... nu har ja packat lite saker så att det mesta är klart. känns bara som att man väntar på att komma hem nu! är så trött i mina ben!! men är väldigt glad för att ja inte brutit några ben.. har dessutom bara vurpat 1 gång på hela vackan och satt mig ner 1 gång i branten när ja inte va allt för glad! haha..
det har nog kommit en decimeter snö inatt. men det är bara -4 grader nu ca! Så det är mycket bättre än när vi kom upp. då frös näshåret bara man va ute i 2 minuter!

borta är bra men hemma är BÄST!! saknar mina små älsklingar nu! vill bara krama om dom! lille nikita har säkert växt! åh det ska bli skönt att komma hem!!hade ju varit väldigt bra om all snö är borta också när man kommer så att våren kan börja titta fram lite snart! men har hört att det töar lite i alla fall så det är bra!!!; ))

"Jag har aldrig varit med om så mycket damp, och då har bara halva veckan gått" Haha en bra sammanfatting av Frida!

Goodbye!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0