onsdag!

då va det onsdag. har jobbat två dagar och har två kvar... men har kväll i morgon så det är skönt!
igår lyckades jag tappa min mobil i kokande sås. smart!! så den dog ju så klart.. sen började den att vibrera hela tiden.. men skärmen va död.. sen har den legat och torkat hela natten och på jobbet. så fick ja igång den.. men så fort ja får sms så dör den. suck... så får nog åka till väla imorgon innan jobb och lämna in den ändå. åhhh pallar inte!! men har ju försökring så det är bra!!

idag har vi fikat med malin som åker till London i morgon.. åhh så tråkigt att behöva säga hejdå till en vän som man är van vid att ha så nära!! kommer sakna dig gumman!!
som ni säkert har märkt så är ja väldigt deprimerad över att alla åker.. det är så tråkigt att alla åker samtidigt. hade varit lättare om dom spritt ut det lite: ) haha..

                                 


nu har ja varit på cirkelfys. skönt. dom hade lite nya stationer. en del va bra och en del inte alls bra. haha. men jaja träning som träning. bara ja kan bli av med lite fett någon gång.. åhh vill så gärna vara smal. drömmar som är långt borta men ja vill...känns inte som att det händer något längre. är dessutom sötsugen hela tiden typ. är svårt att jobba på vårdboende också. dom äter ju hela tiden!!alltid kakor och efterrätt.. gäller att stå emot!!haha..

älsklingen har gjort god lax till mig nu!jättegott!! nu ska han iväg och hjälpa någon jobbkompis med något så ja ska slappa vid tv:n..! 

Goodbye!!




 

 



Kommentarer
Anonym

aaaameen gud va sexig bild du hitta dåå , elkler inte buuuhuu :( lägg upp het bild på mig haha. miss you babe och du får komma och hälsa på närsom lovelove

2010-02-11 @ 21:17:06
Mallan

jaa kommentaren va ju från mig då om du inte förstod haha :P

2010-02-11 @ 21:18:03
URL: http://santozz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0