ledig dag!

det blev en delad tur igår ändå.. suck.. jag som blev så glad! men nu är det gjort!!va hos malin i lördags. fick ju ta det lugnt så det blev ett glas vin bara. men hade trevligt med att snacka med robin och hans polare. dom va i alla fall ganska lugna haha...!!
robin va så söt när ja va hemma igår mellan den delade turen. jag fick sova två timmar. skönt. när ja vaknade hade han gjort jättegod smootie och köpt mitt favoritchoklad! :D så gullig!

idag är ja ledig. har 4 dagars jobb framför mig. dom har dessutom calicivirus på jobbet. inte kul alls. hoppas ja klarar mig i alla fall!!
jag ska snart upp till farmor en sväng! :D va längesen ja träffade henne nu. sen ska ja nog träna något också. och handla lite. och baka!!: D sen ska ja och malin se sex and the city ikväll och äta. så jag har att göra hela dagen!!: )

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0