Hemma!

då va vi hemma igen! väldigt skönt! har myst med katterna nu. haha.. va jobbigt att åka bil, sov inte mycket. tog 10 timmar hem.. så bättre än vägen upp. har varit på väla idag, skulle hämta mobilen ja lämnade in.. fick mig en ny ) en Aino istället. som tydligen skulle vara mycket bättre. så ja klagar verkligen inte!



den fast i svart!

så skicka gärna sms med era nummer eller skriv här så att ja kan få lite nummer!! ;)
I morgon ska ja börja jobba igen. kommer att ta emot väldigt mycket då ja inte har jobbat på länge. först sjuk, jobba en kväll sen semester i 9 dagar. så det tar emot att gå dit men det ska samtidigt bli skönt att komma in i vardagen igen!

Snackar lite med karro & Malin nu :D saknar verkligen er tjejer. vill så gärna åka dit på en weekend. så kanske gör det. fick en bra lön denna månaden så ska lägga undan lite. fick mina semesterdagar som ja hade kvar från IVA! så det va gött ;) nästa lika mycket som robin. haha. så det är mycket för mig men inte för andra!! men men...

är såååååå trött nu! vi sitter och ser på hockeyn nu. är så jävla trött på OS! har tittat hela veckan känns det som. är inte jättekul att se precis allt! ja nu överdriver ja men det känns verkligen så.. men visst det är ju kul till en viss del!

Sov gott för det ska ja göra i min härliga säng :D

Goodbye!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0