Fredag!! ;)

har du varit på spin puls! tyckte inte det passade mig. jag blev så stressad av att hela tiden se sin puls. tror inte den stämde heller riktigt ibörjan!  när man redan hade hög puls så ville man ju inte ta i ännu mer så man hamnade för högt. men då blev man inte så trött som vanligt. hmm.. nä jag gillar att bara köra järnet precis när ja vill :)

har handlat lite och hängt tvätt. slappar nu ett tag innan ja ska hoppa in i duschen och sen fixa lite lunch. tänkte göra min tonfiskröra.. Mmm jättegod. om man gillar tonfisk!: )

Till dig Benson så har du receptet här )
1 burk tonfisk i vatten
1/2 rödlök
turkisk yoghurt

finhacka löken och rör ihop allt till en lagom gojja; ) krydda med salt och peppar eller vad man vill ha i! ha pasta eller couscous till! jättegott!!

ikväll ska ja jobba och i morgon bitti. grabbarna skulle ut och äta,synd att ja inte kan hänga på. kanske tittar in en sväng efter jobbet! I morgon är det även fest för Malin. ska ta det lugnt eftersom ja har delad tur på söndag!

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0