...

jag har suttit och läst bloggen till minne av therese Rojo nu precis. det är en blogg som hennes vänner har gjort! har inte sett den innan men hade tråkigt så tänkte kolla lite.. har nu suttit och läst medans tårarna bara rinner.. det är en person jag inte känner men jag gråter ändå. tanken på att det kan hända sin egen familj eller vänner! bara tanken på det får en att gråta! Jag hoppas aldrig att jag behöver uppleva vad dom har gått igenom! riktigt hemskt. har så svårt att förstå hur livet kan gå vidare. fast det måste ju göra det!!
tror jag behövde gråta ut då jag inte har gjort det på länge! vilket är skönt att man inte har behövt göra. hoppas inte jag någonsin behöver göra det!!!

här är bloggen om ni också vill läsa lite!
http://minneavtherese.blogg.se/

goodbye!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0