20101213

Lucia! och ja har inte sett en enda sak som påminner om att det är lucia idag. är inte så stort om man inte är barn eller har barn antar ja! men ja överlever nog! :)
är ledig idag så jag har foxat lite med bilder på datan. tog även några nya bilder idag. ) alltid kul att experimentera lite! hittade en blogg från en tjej som är fotograf och är bara 16 år och har eget företag.. så fick lite inspiration att fota lite! hade så gärna velat ha dyra saker och kunskap till att ta riktigt bra bilder! men det är ju så jäkla dyrt. allt utrustning och fotokurser och allt är ju dyrt. så ja får nya mig med min hobbyfotografering! vilket ja även det måste bli bättre på att göra! haha!!



      






Tyckte faktiskt dom blev ganska bra, några i alla fall! :)

i går så träffade ja malin, emelie och karro på en fika i stan! mycket trevligt. så kul det är att snacka gamla minnen och alla sjuka saker vi gjort! sen va det middag hos farmor! dörefter tilll robins morfar som fyllde år. sen va det väldigt skönt att ligga i soffan en stund!

I lördags träffade ja malin också! vi va nere på stranden och ja fotade lite där med! på kvällen va vi hos kotten på förfest sen blev det utgång i stan. trodde inte ja skulle ut för min förkylning är verkligen kass. hade ingen röst på lördagsmorgonen heller! hoppas den försvinner snart!!!

här är några bilder från min och Malins promenad!: )






det va i alla fall lite bilder! är ju ganska dålig på det annars här på bloggen!

Nu ska ja snart iväg o träffa emelie så får väll fixa till mig lite!

Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0