20101207

herregud vad mycket snö det är ute nu! mysigt! Allt är helt vitt och det faller ner jättestora snöflingor! och det bästa är att ja kan vara inne hela dagen och njuta av det!

Jag började på mitt pepparkakshus igår! så dåligt det gick! när ja öppnade förpackningen va redan taken itu på mitten! men det limmade ja ihop med sockret, sen när ja försökte sätta ihop bitarna gick ännu fler delar sönder! suck! tror 4 delar gick sönder ! sen är det en stor glipa i taket! haha! jaja vi får se om det kan bli bra! allt gick ju dåligt igår så ja vågade inte dekorera det. så det ska ja ge mig på idag! och sen ska ja baka lussebullar! :) gjorde det innan men dom är slut! va väldigt bra att ha och bjuda på hemma!: ) annars har vi aldrig något hemma som man kan bjuda på om någon kommer! så dom gick åt!

Igår va ja hos läkaren ju! fick ut cortisonnässray! så ja hoppas att de kommer att hjälpa nu! fick även göra den jävla näsodlingen där dom kör upp en pinne i hjärnan på en och håller kvar den där i 100 år!! det är det värsta provet ja har tagit! och har gjort de två gånger nu! aldrig mer. hellre att dom tappar mig på allt blod! nä kanske inte direkt! men vi får se om det visar något!

sen va vi och handlade lite julklappar på väla! det är så himla roligt att shoppa! gå och titta på allt fint och tänka ut vad man ska ge till vem! jättekul ända fram till att man ska ta upp kortet och betala! DÅ är det inte riktigt lika roligt längre!! men men... men vi har fortfarande några svåra kvar! alla dom som sääger "jag vet inte".. "köp inget" och allt det där! ja mamma bland annat dig!!och pappa!! men ja ska nog klura ut något! men det är ju snart bara två veckor kvar! Helt sjukt!

Nu ska ja försöka mig på pepparkakshuset! :/

Goodbye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0