träningssugen!!

åhh ja vill bara träna hela tiden nu.. eller ut och gå en massa. så skönt att ja har fått tillbaka lusten; ) är så trött på att inte vara nöjd över hur man ser ut. vill så gärna bara gå ner i vikt nu.. det är så svårt bara när inte Robin behöver gå ner i vikt, han kan ju äta hur han vill och inte träna.. sådan lyx. man vill ju gärna ha någon att träna med och så. någon som känner samma som ja.. men alla mina kompisar är redan så smala och fina; / ni är verkligen duktiga!!
det är bara så svårt att hitta motiovationen att träna när man får ont i vaderna av allt nästan. visst det går bra att gymma. men så kul är det inte.. man sitter bara och lyfter vikter. jag vill kunna gå på danspassen och hoppa omkring; )verkar vara så roligt.. men nä, då får ja ont efter några minuter bara..
ska bara bli bra i ryggen så kan ja gå på spinning igen; )jaja idag ska ja ialla fall ut och gå en runda och till friskis.. så jag får väll nöja mig med det idag. sen får vi se vad det blir i morgon. hoppas det är fint väder så ja kan gå en långrunda då också!!

nu ska ja fortsätta städa lite innan älsklingen kommer hem från jobbet!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0