torsdag 5/11

i går så va ja och Robin på city gross och skulle storhandla inför helgen. så skulle ja jobba natten så skulle han lämna mig på jobbet efter vi handlat. så åt vi innan vi handlade på en resturang på familia. jah tog kycklingwok. så när vi kommer in på city gross så börjar jag må illa och blir jättedålig i magen. inte kul alls. så det va bara att ringa jobbet sen åka hem. känns inte så kul att vara på jobb när magen krånglar så. undrar om det va maten. irriterande när man är inställd på att jobba så blir man dålig.
 så nu har jag hela dagen ledig. har massa att göra så på det viset va det ju bra. ska kolla på kattungarna i dag och se om vi kan bestämma oss för vilken vi vill ha. dom är såååååå söta. ska lägga in lite bilder snart. har varit dålig på det nu igen :P

vi ska även städa som bara den. haha. vill inte städa i morgon så ja fyller år :D
Robin ska iväg sen(tror han ska fixa present)  :D hihi. så ska ja färga mitt hår som nu är nyklippt. så skönt. sen ska ja klippa Robin idag också. hade velat träna men känns inte som att ja hinner riktigt! hade även velat fixa med gardiner och så men ja.. jag gör vad ja hinner med. ska bara slappa vid datan en liten stund till. kunde inte somna om efter att Robin gick till jobb.


Kommentarer
Maria

Wiiieee snart fylller jessi 20 !! hur känns de!? systemet !!!!

2009-11-05 @ 19:22:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0