tisdag

jag och mamma hade en mysig dag igår på SPA; ) 40 min massage där hon verkligen tryckte ut muskelknutorna. haha. helt öm i ryggen idag. sen en skön ansiktsbehandling och hand & fot massage. så underbart. sen gick jag och mamma i stan och åt god mat; ) så trevligt!
sen blev det väla med Robin där han shoppade loss; ) 2100 :- blev det. ett par nya skor, byxor, två skjortor och en slips; ) riktigt snyggt va det. så det ska han ha på fredag och lördag då det blir fest! längtar så till denna helgen; )
i dag ska jag ner till Anki och klippa mig; ) har en vecka där ja bara unnar mig saker. så skönt! sen ikväll ska ja och benson träna spinning! därefter blir det jobb inatt. suck. men bara två nätter sen är ja ledig 4 dagar; )
nu tänkte ja börjar städa upp i min garderob så att ja kan få ordning där lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0