trötter...

idag va jag äntligen tillbaka på jobbet.. kul men nu är man trött.; )åkte inom väla efter jobb när jag mötte upp Maria!träffade även Denise &Tim där!va så sjukt trött när jag kom men efter en stund blev ja piggare och på mer shoppinghumör; ) så det blev en klänning och en tröja och ett linne. så något kan jag nog ha på mig i morgon!; ) köpte även två skjortor till Robin; )han blev glaad!

fick även veta idag att dom inte kommer att vidareanställa någon vikarie på intensiven i hbg. suck.. jag som hade hoppats på att få jobba kvar en stund. men jag får börja se mig om efter annat )så vi får se var jag hamnar.. vem vet, kanske viktoriagården igen. haha. hade inte förvånat mig!

nu har jag och älsklingen ätit korv stroganoff eller hur det stavas; ) ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt och ladda inför morgondagen, )ska bli så roligt!!


Pussheeeej!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0