Studenten!; )




"småtjejerna" som inte är så små längre ska ta studenten i dag; ) åhh så kul det ska bli... så sjukt tråkigt att det öser ner regn bara. kul att cykla runt till alla.. haha vi kommer vara blöta men glada; )
jag hinner bara men 5 st i dag; ) felicia,malin, karro, josse & emelie. )men det kommer bli ,så skoj!!!

Nu ska jag och malin ner till Malmö. hon är en ängel som följer med mig. har presentkort som går ut idag som jag måste utnyttja; ) så jag är verkligen tacksam att hon följer med mig!sen ska vi till Emma en sväng innan vi drar ner till stan; ) ska bli kul att smaka bullarna som Emma har bakat till oss; )

nä du ska ja dra till Malmö; )
Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0