Sol; )



lite bilder från midsommar i alla fall!; )

idag har det varit en underbar dag. sov länge sen tog jag och älsklingen en promenad. sen gick vi till farmor och åt och hälsade på henne!så underbar!!sedan promenerade vi till malin och hämtade saker och snackade lite; )
därefter hem till familjen där grabbarna spelade fotboll och jag passade på att njuta i solen!sen gick ja till emma och så tog vi en promenad och snackade skit!; ))sen handlade robin och ja och lagade mycket god mat; ) åhh så underbart. det blev nypotatis, fyllda biffar, stekt lök, broccoli, korv och vitlökssås. mycket mat blev över; )haha.. men såå gott!!!
så märkte jag att jag hade fått färg. måste varit av alla promenader. men höger arm har fått mycket mer färg än vänster så det ser helt ojämnt ut. haha.. ska nog sola lite i morgon innan jobb och se om det jämnar ut sig!

nu ska jag bara njuta av kvällen och att jag är ledig för sen jobbar jag 5 dagar.. suck. första dagen som jag ska jobba själv i morgon. har gått bredvid i 5 veckor nu så det känns så konstigt att vara själv. är jättenervös!tänk om jag gör något fel eller missar något viktigt.. åhh... hoppas det kommer gå bra!; )

Pussshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0