morgonpigg

känns som att jag har vaknat flera gånger inatt och varje gång ja vaknade va det ljust ute. känns ju som att det är dag då men så är kl snart  på morgonen. skönt att kunna somna om. men när älsklingen gick till jobb så kunde ja inte somna om mer. så gick ja upp och bestämde mig för att gå och sola och gå en liten promenad. så det blev det. sen hem och äta frukost och duscha. nu har ja precis rensat Robins garderob. hittade faktiskt 2 tjöjor som va mina som ja saknat och lite annat. haha.. massa strumpor. så det ska bli kul att se vad ja hittar när ja städar i mina garderober. haha.. när ja nu får ork till det. nu ska ja ta det lugnt en stund innan jobbet.det behövs det också!
känns som att denna veckan kommer att gå snabbt och det hoppas ja att den gör också. för nästa vecka händer en sak som jag har längtat läääänge efter nu; )hihi!!ska bli så skoj!<3

Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0