midsommar; )

va ett tag sen ja skrev nu så jag får uppdatera lite. då va det midsommarafton igår. och ja mår som ja förtjänar idag men det va i alla fall sjukt kul igår. först på morgonen så överraskade jag och Robin min familj med god frukost när vi väckte dom )mysigt. sen blev det en tripp till morfar!
på kvällen åkte ja till malin där vi lagade lax med nypotatis!mycket gott!jordgubbarna åt vi aldrig och inte heller micropopcornen som ja ville ha., haha. eftersom ja inte har mirco så äter ja inte det så ofta så man får passa på när det finns tillfälle! efter maten så kom Benson och festade med oss.. sen ringde ida och så kom hon!ja blev så glad!

i regnet traskade vi sen ner till banhof när vi dansade och hängde i baren vilket ja ångrar idag!!!så idag har jag inte gjort något. nu sitter vi och ser på bröllopsduellen. den tittade även jag och malin på igår. ja fattar inte varför men både jag och älsklingen är jättehesa idag. kan knappt prata med varandra så vi har vari väldigt tysta idag!
det va kul att träffa emma igår också sen hon kom hem!; )

Nu ska ja fortsätta mysa och slappa med älsklingen!Glad midsommar alla!bilder kommer sen!

Pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0