lördag

då var studenten över..hade så sjukt kul hela dagen igår!

började med att jag och Malin åkte ner till Malmö, det va kanske inte så kul i det pissvädret. men vi kom fram tillslut. så jag fick lämnat mitt presentkort i alla fall!sen åkte vi hem igen, lite stressade så hamnade vi i en bilkö.. suck.. men vi kom till Emma sen i alla fall där vi gjorde oss iordning lite. sen promenerade vi ner till stan och tittade på alla glada studenter; )alltid lika roligt. kan inte fatta att vi själva stod där för ett år sen. känndes konstigt detta året att inte ha någon skolavslutning eller något. men samtidigt skönt!

Sen åkte jag och Malin hem till Felicia och fick god champange; )tyvärr hann vi inte stanna länge utan vi fick bege oss till Malin lundberg där vi fick god mat och dricka: )åh kan inte fatta att ni tagit studenten!sen gick vi vidare till karro och sen josse. hos josse satt jag och emma och skrev ett litet tal till josse. haha.. vi som inte skulle hålla några tal. men det blev så. haha.. det blev ett till emelie också.. ; )
kvällen avslutade vi oss emelie där det också va jättekul precis som hos alla andra; )sen tog vi taxi ner till stan och fortsatte festandet och dansandet; )
Taaack alla, det va super kul; ))

idag vaknade jag och älsklingen vid tjugo i 2. haha.. skönt att få sova. men känns som att man sover bort dagen. men ska ändå inte göra så mycket. ska iväg till Robins moster snart och äta rester tydligen; )det är det enda jag har planerat för dagen. skönt. om Robin ska vara hemma så kanske vi hyr någon film eller något. annars gör ja nog det själv; )rätt skönt!i morgon är det jobb igen.; )
bilder kommer senare från studenten; )

Pussshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0