; )

jag hörde att man ska skriva tre inlägg/dag för att man ska behålla läsarna. haha vi får väl se hur det kommer gå.; )

Nu har vi precis ätit mat. Robin fick välja så det blev korv med makaroner.. inte min favorit men det duger. nu ska han se på fotboll. jag känner inte för det ikväll så jag tror att jag lägger mig i sängen och ser på sex and the city eller mysteriet på grevieholm; )får se vad det blir!
idag har jag städat lite grann. vi har målare som håller på och målar fönsterna så har dom skitat ner mycket inne i lägenheten.Nu ser det bättre ut i alla fall. Här har även varit en och tittat på vår lägenhet idag. så vi får se om hon vill ha den; )
kanske blir det en sväng inom väla i morgon efter jobbet i morgon. måste hitta något att ha på mig på fredag då det är Student; ))

Pusshej


Kommentarer
Maria U

när slutar du jobba imorgon? jag är ledig, ska fixa frillan sen ska jag också till väla :) vi kan ju sticka dit tillsammans.. puss

2009-06-10 @ 20:03:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0