äntligen kväll...; )

då va man hemma från jobbet igen. skönt. men det va faktiskt en rolig dag idag; )gick med en urgullig tjej och det hände faktiskt lite saker så det är ju alltid bra när man får lära sig något nytt.. vilket jag gör hela tiden där; )det är såå roligt. frågan är bara var man ska jobba i höst. får nog snart börja söka lite för att vara på säkra sidan. rätt skönt när man har köpt hus; )hihi..kan ju kanske vara bra med en inkomst då; )

när jag kom hem idag så hade älsklingen lagat jättegos mat. biff med nypotatis och sås; )åhh såå underbart!han är för gullig min pojkvän; ) nu sitter vi och ser hells kitchen som jag hatar men som han älskar...så ska väll kolla vidare på det nu!

Pusshej

P.s kommentera gärna så jag vet vilka som läser, för jag ser ju faktiskt att där är några som läser; )hiih..!



Kommentarer
Isabellé

hej snygging jag tittar in då och då ;) Kul å se vad som händer :) Puss å kram gumman !

2009-06-16 @ 22:57:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0