trött!!

fy vad ja är trött. har jobbat inatt och har bara sovit 5 timmar. vaknade av att en liten katt hoppade över hela sängen. fy så jobbig hon va. när man väl är pigg och inte kan somna om så lägger hon sig till ro. lite sent bara tyvärr. så ja har varit vaken sedan halv två och ska jobba en natt till. har sådan huvudvärk nu och känner mig inte alls på topp.. men men.. ska träna cirkelfys i dag med benson: )
nu har jag skickat ut lite jobbansökningar. tycker sådant är så svårt men ja hoppas verkligen att jag får något. man kan ju inte vara utan jobb direkt!!
har haft så ont i mina vader inatt. tror det är efter skivstäng/konsitionen i måndags som dom krampar. dom kan göra det någon dag efter. men så sjukt jobbigt. så ja hoppas inte det blir värre nu med cirkelfysen.
ska bli så skönt när ja slutar jobbet i morgon då ja är ledig i 4 dagar; ) woohooo. och ser verkligen fram emot denna helgen. behöver vara lite ledig.

Nu ringde älsklingen och sa att han jobbar över så vi ses bara någon timme idag. nu ska ja vila en stund innan träningen!!; )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0