söndag!

då va det söndag och klockan är bara 5 på morgonen. får snart gå hem och lägga mig. skönt att robin är hemma så man har någon att komma hem till; ) mer än dom två busfröna hemma!!

igår klädde vi granen ) blev så fint. den är stor! är inte klar än men det kommer i morgon tror ja. vill köpa lite mer glitter så den glittrar riktigt fint! :D
I fredags var vi hos svärmor någon timme och firade henne; D sen åkte vi till morfar och firade honom med släkten. trevligt! han är helt underbar. en riktigt förebild! <3

var även på viktoriagården och pratade med chefen och skrev på i fredags. skulle gå/jobba ner till stan vilket ja gjorde. upptäckte dock 100 meter från bussen att ja hade pengarna i den andra jackan! åhh så sjukt störigt. slutade med att ja promenarade vidare till hembygdsparken där olivia kom och hämtade mig sen :D så ja hann i tid i alla fall!
därefter tog ja en promenad från vejbystrand till ängelholm. sen första timmen va skön då ja kunde jobba lite. sen började det bli kallt som f*n och det va dåligt saltat så man kunde inte jogga så bra!och kallt blev det om benen. emma hämtade upp mig när ja kommit till hembygdsparken igen och körde mig till brandstationen. sen gick ja vidare hem. och det blev en lååååång varm dusch! men så skönt att ha det gjort!!

nä nu ska ja återgå; )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0