panik!!

åhhh jag mår så dåligt i dag. är så stressad över jobb. verkar helt hopplöst att få något. inga ställen som söker folk, och dom som söker måste ju ta dom som är lasade först så då är man helt körd typ... har sökt på ica maxi nu också. haha.. jag tar precis vad som nu nästan. kan bara inte vara arbetslös. jag skulle inte klara det. usch nä.. ja vill jobba.. vill inte gå hela julen nu och vara orolig över detta. hade varit skönt om det kunde lösa sig nu så att man kan koppla av över jul.. men tror inte att det gör det. ingen kan ge besked förrens efter nyår och då är ja redan av med mitt andra arbete.. suck.. inget känns bra just nu!!

vaknade dessutom kl 7 när robin skulle till jobb sen kunde ja inte somna om. låg bara och tänkte på jobb... sen ska ja jobba i natt och kommer vara jättetrött tror ja..

igår va en bra dag i alla fall. va på friskis två gånger, hos farmor och hos morfar. sen va denise här under hela kvällen. så det va bra! :D

nu ska ja leta vidare.. behöver säkert skriva av mig mer sen!  :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0