Måndag

 Då är det måndag igen. jobbar natten och är väldigt trött för tillfället!! ska bli skönt att sova i några timmar sen! har varit så trött dessa två nätter. är ledig tre nätter nu så ja hinner precis vända tillbaka dygnet innan det är dax för juljobben.. suck. tar emot att jobba första julen faktiskt. men har skrivit att ja vill vara ledig julafton. har ju dagar och timmar att ta ut innan ja slutar så jag får passa på. hade varit mysigt att få vara med min familj & robins familj på julen.
På julafton ska vi till morfar vid halv tolv tiden. ska bli mysigt att träffa släkten på julen! sen åker vi hem till kalle anka och ser det. sedan tror ja vi äter i lugn och ro och därefter julklappar! kvällen kommer tillbringas hos Robins familj där det blir kvällsmys. jag måste ju dock sticka vid halv 9 om ja nu inte får ledigt.  så kommer nog min julafton att se ut. får väl sticka hemom en sväng till katterna också kanske. dom får ju ha någon liten present! :D

åhh ja tycker vår gran är fin faktiskt. den är stor. är så mysigt att ha granen som lyser upp i mörkret!! katterna har inte klättrat i den sen vi klädde den.. skönt. men det kommer. den har säkert vält när ja kommer hem. haha!

denna veckan har ja inte tränat alls känns det som. känns inte bra. eller tja, jag har ju varit ute på två bra promenader i alla fall. så något har ja gjort fast ja varit förkyld. men nu är ja bättre men det är svårt att hinna nu vid jul. det är så mycket man ska göra!

idag ska vi ut och äta med Wykmans på hamnkrogen. ska till en av hans jobbkompisar innan vi drar dit. så det blir nog trevligt; ) burkar vara kul med sjuk humor :D haha

hmm vad mer kan ja skriva om... måste ju fördröja tiden med något!!
nää ja kommer inte på något. ska börja läsa en ny bok nu. solstorm som mamma tipsade mig om.. men inget kommer väl vara bra efter att ha läst klart stig larssons böcker! har även sett filmerna så nu är allt över. haha. men ja får se om dom igen!!

goodbye!


fick bli en bild på Nikita )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0