Gott Nytt år!

ja då va det nyårsafton!  jobbar i natt.. alltså natten till nyårsafton. haha. ja och mamma kom till jobbet och fick reda på att det var storhelgstillägg inatt. skönt. hade ingen aning om det så det känns lite lättare att jobba nu! sitter och hoppas på att det ska bli ett snitt eller något annat spännande som ja kan kolla på :D

i dag ska ja hem och sova några timmar. går nog upp halv två tror ja. kan nog bli lagom. sen tar jag en dusch och packar lite saker som jag ska ha med. Därefter ska ja ut till josse som ska ha middag och fest!! ska bli roligt! ska äta gos mat(hoppas ja att det blir, man vet aldrig med stimmo) och dricka gott. sen ska vi in till stan och banhof antar jag!

igår sov ja till kvart i 2. ville sova mer men det gick inte att somna om. så är lite trött nu men det går! sen gick ja till laxen spa och gjorde sådant brunsprej eller vad det heter! så nu är ja lite brunare igen i alla fall. skönt!
sen gjorde ja fruktsallad som ja tog med till jobbet vilket va uppskattat! är ju eventuellt sista dagen idag!

ja nu har ja nog inte mer att skriva faktiskt.. Gott Nytt år!!! 


Kommentarer
Cece

Hej du har fått en award av mig i min blogg.

2010-01-25 @ 09:07:54
URL: http://cece.slackersdelight.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0