God Jul!!

Har inte haft tid att sitta vid datan i dagarna så nu önskar jag er en god jul och god fortsättning!!
julafton va jättebra! vi åt frukost hos mamma och pappa, sen åkte vi ut till morfar och fikade med släkten! Trevligt. sen hem till kalle anka vilken ingen tittade på direkt egentligen. farmor pratade mest så det va kul! :D
sen blev det god julmat och därefter kom Tomten! fick fina saker!! sen åkte vi till svärmor och firade jul där. vi spelade spel och fick mer fina julklappar! fick vara stand by från jobbet och behövde inte åka in så det va skönt!!

igår va vi hos svärmor och åt resterna och spelade spel igen: D vi va även hos mamma och åt. känns som att det är det ända man gör nu för tiden. haha. inte bra för vikten. hinner inte med att träna heller! '
tänkte även gå på någon mellandagsrea också. på måndag kanske. usch med folk det kommer vara tror ja. suck. men jag behöver köpa en nyårsklänning! har inte hittat någon än men vill väldigt gärna: D mamma jag vet att du tycker att jag har redan! haha!

inatt har jag jobbat och ska nu jobba inatt igen. så nu dessa timmarna slappar jag bara och tittar på tomten är far till alla barn! ska äta någon mat sen också. helst ingen julmat!

goodbye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0