städdag...

usch vad mycket det är att göra nu innan flytten.. bara 6 dagar kvar; ))jippi.  längrar så mycket. ska bli så skönt när vi är klara i lägenheten för det är det som är så jobbigt nu.. fixa så mycket när man bara ska lämna det. känns lite tråkigt. Men men.. idag har jag handlat 10 nya flyttlådor som snart är fyllda igen; )haha.. har städat mycket i köket, plockat ner gardiner och tavlor, städat ur skafferiet och packat ner allt därifrån, packat ner lite skålar och sådant. skulle behöva duscha, packa ner glas och tallrikar, måla lägenheten där katten har rivit och sådant, städa bakom kyl och frys. men det får bli lite av det i morgon och resten till helgen. nu kommer snart älsklingen hem så då hjälper han mig lite sen ska vi se beck ikväll; )premiären; )det ska bli kul att göra efter denna dagen!: )
hmmm vad ska man ha för mat i dag?känns inte som att jag vill ställa mig och laga mat i mitt nystädade kök.. kommer bli mycket färdigmat denna veckan och mat hos mamma; )hihi. kanske kinamat ikväll innan beck; )kommer att gå upp tio kilo under flytten. tur att man håller igång hela dagarna när man packar och flyttar lådor och allt, bränner ju lite in alla fall, dock minte tillräckligt; (
nu har jag fått gnälla av mig lite. skönt efter en dag när man är helt själv och inte haft någon att snacka med, då behöver man det, )
sista rycket nu; )

Pussshej!


Kommentarer
Benson

Så duktig du varit!! Säg till om du behöver nån flytt eller städhjälp!!! Jag ställer såklart upp!! Puss på dej!!

2009-08-27 @ 18:02:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0